2009. május 24., vasárnap

Lépésről lépésre, hogyan készül Monának a PIF ajándékom / Step by step 5.


A jobb oldal...

Ma a jobb oldal festésére koncentráltam, a felső lombkorona színei inkább okkeres árnyalatúak, a hátulról jövő fény miatt. A fák törzseinek és az alsó fűtakaró alakításának folyamatos kényszerét érzem. Mindig egy kicsit alakítanom kell rajta. Az olaj festékhez tettem egy kevés gyorsítót, ez segíti a száradási idő lerövidítését, viszont a palettán lévő festék is hamarabb szárad. A lenolajtól szép csillogó a felülete. A jobb oldal lombkoronájával nem vagyok elégedett, holnap folytatom....
Erről az jutott az eszembe, hogy volt olyan képem amit még keretezés után is festegettem egy kicsit, ennyit arról, hogy elégedett vagyok-e velük :-)

1 megjegyzés:

Szilmarilla írta...

Szép ez a kép is! Könnyed, akvarelles benyomást kelt. Nem csak a kéket szeretem, csak véletlenül így raktam fel a blogra. Majd felkerülnek a nem kékek is! :-)