2009. május 17., vasárnap

Lépésről lépésre, hogyan készül Monának a PIF ajándékom / Step by step 4.



Néhány falevél....

Néhány falevél tisztán látszik, a faág az előtérbe nyúlik. Középen a beszűrődő napfény kicsit kifakítja Őket.

Ma a kép baloldalára koncentráltam.


Eszembe jutottak az impresszionisták. Mindig csodáltam Őket, lefesteni, megörökíteni a pillanatot, ez izgalmas és nehéz. Gyorsan kellett dolgozniuk, mert hamar tovaszállt. Kiülni a tisztás szélére, várni és festeni, várni "arra" a pillanatra és festeni, visszaadni az érzést a szépséget. A csendes, nyugodt, békés tájat, az enyhe szellő cirógat, az erdő magához ölel.

Hazavinni a nedves vásznat, otthon, a műteremben még egy kicsi megsimogatni. Én legalábbis így képzelem.....


3 megjegyzés:

rongyilla írta...

azok az impresszionisták... :-)
szerintem ez a kép szebb, mint az impresszionisták által festett képek, de ezt már úgyis tudtad :-)

Lúcia Russo írta...

Hi Maya

This painting is very nice.
I don't know how to paint trees, plants and flowers, It's very difficult to me. When I try I make a disater :). I admire your work.
Bye and have a good weekend,
Lúcia

Amy's írta...

a festmeny is nagyon szep de engem az ragadott meg foleg ahogy leirtad az erzest amit az erdo ad :)
Kulonleges emberke vagy te, orulok hogy rad talaltam